כאבים בברך ימין - פענוח MRI
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בפענוח MRI כתוב: "בצקת לשדית מטה פיזה טיבילית מדילית עם קווי שבר תת קונדרליים, דחיסה, אי סדירות סחוס MTP, מניסקוס מדילי, קרע אחז וסטייה מדילית בהתאם". אודה לקבלת הסבר וצפי לריפוי. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מדובר בחבלה מורכבת משבר דחיסה במשטח המפרקי הפנימי של קצה עליון של עצם השוקה וקרע של הסהרון הפנימי
ממליצה לך לפנות אליו... הוא היחידי שפתר למשפחתי בעיות קשות ברגליים . עם המון המון שנות ניסיון !!! הוא גאון ...הגענו אליו אחרי שוטטת ארוכה בין הרופאים האורטופדים התת רמה ...הוא פשוט גאון