Plantar fasciitis - דורבן ברגל

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

07/09/2016 | 20:14 | מאת: מרק

שלום רב, יש י כאבים בעקב ימני בעיקר לאחר ישיבה ממושכת בזמן הליכה וגם בבוקר לאחר שאני קם ודורך על הרגל. אורטופד איבחן את זה כ-Plantar fasciitis והפנה אותי לפיזיוטרפיה. איך שכחתי לשאול האם אני יכול להמשיך להתאמן בחדר כושר לפחות כמה פעמים בשבוע. תודה, מרק.

לקריאה נוספת והעמקה
08/09/2016 | 00:03 | מאת: אייל

אני סבלתי מאותה בעיה והרופא נתן הפניה למעבדת הליכה וספורט אצל ספורטופד ניר באבו שמטפל בספורטאים - הראה לי במפורט למה קורה הדלקת והיה מקצועי ביותר. המליץ לי מדרסים עם הגבה בעקב לשיחרור מוקד הלחץ והיתרון שהמדרס מתאים לכל נעל -WWW.SPORTOPED.COM ניר המליץ לי לחזור לפעילות בהדרגה ועם יעוץ מלווה של פיזיוטרפיסט.

09/09/2016 | 15:48 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

אתה יכול

מנהל פורום אורתופדיה