Plantar fasciitis - דורבן ברגל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש י כאבים בעקב ימני בעיקר לאחר ישיבה ממושכת בזמן הליכה וגם בבוקר לאחר שאני קם ודורך על הרגל. אורטופד איבחן את זה כ-Plantar fasciitis והפנה אותי לפיזיוטרפיה. איך שכחתי לשאול האם אני יכול להמשיך להתאמן בחדר כושר לפחות כמה פעמים בשבוע. תודה, מרק.
אני סבלתי מאותה בעיה והרופא נתן הפניה למעבדת הליכה וספורט אצל ספורטופד ניר באבו שמטפל בספורטאים - הראה לי במפורט למה קורה הדלקת והיה מקצועי ביותר. המליץ לי מדרסים עם הגבה בעקב לשיחרור מוקד הלחץ והיתרון שהמדרס מתאים לכל נעל -WWW.SPORTOPED.COM ניר המליץ לי לחזור לפעילות בהדרגה ועם יעוץ מלווה של פיזיוטרפיסט.
אתה יכול