פריצת דיסק בגב תחתון ופסוריאזיס
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ד"ר לב-אל, בני בן 29 , היה רץ למרחקים ארוכים, סובל 3 חודשים מכבי כז קשים, עד שבקשנו וקבלנו לעשות בדיקת סי טי. כיום קיבל תשובה כי יש לו פריצת דיסק, היות והוא סובל מפסוריאזיס, המומחה שלח אותו לבדיקת מיפוי עצמות. אני דואגת מאד,יש קרינה בבדיקה כזו ועדיין אין לו ילדים. האם לדעתך זו חובה? רב תודות, יהודית
לקריאה נוספת והעמקה
איני רואה סיבה מיוחדת לעשות מיפוי עצמות. יתכן שהאינפורמציה שהרופא המטפל קיבל מבנך הוליכה אותו לחשוד בבעיה אחרת . פסוריאזיס למיטב ידיעתי אינה בעיה כזאת