שברי מאמץ

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

29/09/2014 | 18:08 | מאת: משה

שלום, יש לי שברי מאמץ בשוקיים כבר שנתיים בערך, הלכתי לשני אורטופדים שונים ואמרו לי לנוח, ניסיתי לעשות מנוחה, וזה הפסיק לכאוב, אבל יש לי פלטפוס ואפילו עם המדרסים הם כל הזמן חוזרים, עשו לי צילום לרגל אבל לא ראו כלום, ולפי מה שקראתי בצילום רגיל לא אמורים לראות את זה. הרמה של הכאב לפעמים בלתי נסבלת, לפעמים אני קמה בלילה בכאבים או שבבוקר אני לא יכולה לדרוך על הרגל, זה תלוי כמה התאמצתי ביום שלפני. השנה אני משתדלת לא להפסיד אימונים (יש לי 7 אימונים בשבוע של כדוריד) שמתי לב שבמקום שבו כואב בעצם יש שטפי דם, קראתי הרבה על שברי מאמץ, אבל לא כתוב כלום על שטפי דם השאלה שלי היא האם שטפי הדם קשורים לשברי המאמץ ? ואם יש דרך לטפל בשברי מאמץ בלי מנוחה של כמה חודשים ?

לקריאה נוספת והעמקה
30/09/2014 | 14:42 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

אין מצב של שבר מאמץ כרוני. שבר מאמץ או שהוא מחלים או שהוא נשבר לגמרי ויש שבר של ממש. מכאן שצריך לעשות חושבים מחדש על בעייתך

21/10/2014 | 09:02 | מאת: מור, בי-קיור

שלום משה, אומנם לא אוכל לסייע בעניין שטפי הדם, אך בהחלט יש לי המלצה לטיפול אפשרי להקלה בכאבים. ישנו מכשיר רפואי בשם בי-קיור לייזר שמאפשר הקלה בכאבים רבים. המכשיר מבוסס על טכנולוגיית הלייזר הרך, שקיימת כבר שנים רבות, והוכחה מחקרית כיעילה לסייע בטיפול בבעיות אורתופדיות ובטוחה לשימוש. חשוב לציין כי המכשיר מסייע לספורטאים רבים בכאבים ודלקות הנובעות מנפילות ואימוני ספורט. במידה ואתה מעוניין, אני ממליצה לך ליצור קשר עם נציג שירות לקוחות בטלפון 3414* אשר יסביר לך באופן אישי על הבי קיור לייזר ויתרונותיו. המשך יום נעים ושקט, מור, בי-קיור לייזר

מנהל פורום אורתופדיה