חשד לשבר פתולוגי
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 75 . לפני כחודשיים התחילו לי כאבים ברגל ימין ושלחו אותי לעשות מיפוי עצמות, וזו התשובה שהתקבלה: "הודגמה קליטה לא אחידה לאורך כל עמוד השדרה, מלווה בממצאים פוקאלייםם ב-D-8 דו צדדי, D-9 בעיקר מימין, D-10 לכל רוחבה של החולייה, L-5-L4 דו צדדי. הממצאים הנ"ל יכולים להתאים לשינויים אוסטאופורוטיים מלווים בתמט של D-10. קליטה מוגברת נוספת הודגמה באצטאבולום ימני. הממצא יכול להתאים לשינויים אוסטאוארתריטיים קשים. כמו כן שינויים אוסטאוארתריטיים הודגמו באזור טארזאלי של הגולגולת, פאג'ט? פרט לזה לא הודגמה פתולוגיה גרמית חריגה נוספת בסקירה כל גופית." הלכתי לאורטופד והוא שלח אותי לעשות MRI, בגלל שיש לי כאבים ROLLING חיובי +. עוד לא עשיתי את ה MRI, כי עוד אין לי תור. מה לדעתך יש לי ומה אתה מציע לי? תודה אליזה
תנאי הכרחי למתן תשובה הוא לדעת היכן בדיוק את חשה כאב . רגל ימין אינו ציון מקום מספק