נימול ביד
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לפני כחודש החלו להרדם ולכאוב אצבעות היד כולה בדגש על האגודל, לפני כחודשיים עברתי תאונת דרכים במסגרתה עברתי צליפת שוט עם כאבים בצוואר בביקת emg שערכתי כתבו mild neuropathy lt ulnar nerve at elbow level הממצא באדום בבידקה הוא cv ab elb-be elb 38.9 Sd באותה שורה מינוס 3.1 אודה למידע - לאיזה סוג של רופא לפנות? האם קשור לתאונה? לפני 7 שנים אובחנתי בcubital tunnel sindrom טופלי באמצעות דיקור והתופעה עברה לגמרי עד לפני כחודש
הממצא בבדיקת האיבחון החשמלית מתאים לפגיעה בעצב האולנרי כלומר תסמונת התעלה הקוביטלית ממנה סבלת לפני מספר שנים. אין ממצא שמסביר את הרדימות של האגודל