כאבי גב תחתון

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

20/01/2014 | 07:22 | מאת: ריבה. ק.

לפני כ 4 שנים עשיתי נתוח גב עקב פריצת דיסק L4 L5 וקיכעו לי חוליות עכשיו לאחר צלום יש לי זיזים ברוב חוליות והצרת מרווחים L4-5 S1 מה אתה ממליץ לעשות.

לקריאה נוספת והעמקה
20/01/2014 | 13:07 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

אין צורך לטפל בצילום. צריך לטפל בך אם יש לך מחושים כל שהם

21/01/2014 | 10:36 | מאת: ד"ר שהרבני

תשתמשי במכשיר להפחתת הלחץ בין החוליות:גב BACK. המצב לא ימשיך להידרדר ותפסיקי לסבול. הניתוח , כמו שהיום את מבינה, היה לא נחוץ.

מנהל פורום אורתופדיה