כאב ברך

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

01/01/2014 | 13:53 | מאת: רחל

שלום. בני בן 18 עבר גיבוש שייטת. לאחר הגיבוש התחיל כאב בברך. אורטופד הקופה חשד בשבר מאמץ, שלח אותו למיפוי עצמות שיצא תקין. השבוע בזמן טיול במדבר שוב חש הנער כאבים חזקים בברך בעיקר בירידות. מה עוד ניתן לעשות? הוא דואג בגלל הצבא.... תודה

לקריאה נוספת והעמקה
01/01/2014 | 15:01 | מאת: דוד

אני יכול להמליץ לך לנסות את השיטה הזאת- http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=4218... היא נקראת אפוסתרפיה ומוכחת כמאוד מוצלחת ועובדת.נראה לי שבמצב הנתון זה הדבר שהכי יכול לעזור לו. פשוט תכתבי בעמוד את הפרטים , יחזרו אליך מהחברה אם אני לא טועה בישראל זאת החברה שמטפלת הכי טוב בתחום...

02/01/2014 | 13:13 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

עליו לשוב לאורתופד

מנהל פורום אורתופדיה