כאב ברך
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בני בן 18 עבר גיבוש שייטת. לאחר הגיבוש התחיל כאב בברך. אורטופד הקופה חשד בשבר מאמץ, שלח אותו למיפוי עצמות שיצא תקין. השבוע בזמן טיול במדבר שוב חש הנער כאבים חזקים בברך בעיקר בירידות. מה עוד ניתן לעשות? הוא דואג בגלל הצבא.... תודה
אני יכול להמליץ לך לנסות את השיטה הזאת- http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=4218... היא נקראת אפוסתרפיה ומוכחת כמאוד מוצלחת ועובדת.נראה לי שבמצב הנתון זה הדבר שהכי יכול לעזור לו. פשוט תכתבי בעמוד את הפרטים , יחזרו אליך מהחברה אם אני לא טועה בישראל זאת החברה שמטפלת הכי טוב בתחום...
עליו לשוב לאורתופד