הסתיידות של גיד בכתף
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי צילום כתף והתשובה היתה הסתיידות קוטר 0.8 .האם חייב שתהיה שם דלקת?או שהכאבים נובעים מהסידן שלוחץ?המליצו לי טיפול בגלי הלם ותרופה טבעית שנקראת mumyo האם כדאי לקחת את התרופה?ואיזה טיפול אחר קיים. תודה מראש רותי
הסיבה המידית לכאב היא בכל מקרה דלקתית. כאשר המוקד המסוייד הוא גדולמאד יתכן מצב של דלקת כימית תגובה למלחי הסידן שהצטברו. מומיו אינו תרופה אלא תכשיר "עממי" שטיבו לא ידוע אלא באגדות
שלום רותי טיפול בגלי הלם בשילוב של דיקור יפני אורטופדי יכולים לשפר את מצבך באופן משמעותי והוכחו כטיפול יעיל ומוכר עי קופות החולים וחברות הביטוח שטיפול מונע ניתוח. רק בריאות ד"ר משה פרימן (N.D)