מתיחת רצועה מאחורי הברך

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

17/11/2013 | 19:19 | מאת: יורם ויצמן

שלום. אימי בת 74 נפלה על הברך.סובלת מכאבים חזקים כאשר הרגל בתזוזה בביקור אצל רופא אורטופד במרמ הוא אמר שזו מתיחת רצועה ודרושה מנוחה. ממה שהצלחתי לקרוא בפורומים ראיתי שמתיחת רצועה מסדרים רק בניתוח. האם זה כך? או שבאמת מנוחה מרובה תספיק? תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה
19/11/2013 | 14:27 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

זה תלוי באיזה "רצועה" ומה חומרת הפגיעה על פי רוב די במנוחה

19/11/2013 | 22:40 | מאת: ד"ר משה פרימן (N.D)

אחרי מנוחה קצרה, מאוד חשוב לטפל בבעיה ע"י פיזיותרפיה מתאימה, טיפול בלייזר רך ודיקור נירולוגי לשיקום הברך.

מנהל פורום אורתופדיה