השפעת ריצה על דורבן

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

14/11/2013 | 13:09 | מאת: יניב

שלום, לפני כשנה אובחן אצלי דורבן בכף הרגל וטופלתי ע"י זריקה שפתרה את הבעייה. מזה כחצי שנה אני מתאמן בריצה והדורבן חזר. האם יש קשר בין הריצה לחזרת הדורבן ? במידה והכאב נסבל, האם ריצה כשיש דורבן גורמת נזק ? מה הטיפול המומלץ (האם שוב זריקה) תודה, יניב

לקריאה נוספת והעמקה
15/11/2013 | 16:59 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

הטיפול הממלץ הוא קודם כל מתיחות של חיתולית השעל (PLANTAR FASCIA ) וגיד אכילס. זריקה מה שפחות. ריצה יכולה לזרז את הישנות המחלה

17/11/2013 | 21:07 | מאת: אופיר

היי יניב ראיתי את ההודעה שלך במקרה אני בפורום בנסיבות אחרות. גם אני סבלתי מכאבי דורבן חוזרים ונשנים עברתי טיפול בגלי הלם בשילוב דיקור סיני אצל משה פרימן מאלטרנטיבה וזה פתר לי את הבעיה שווה לך לנסות.

מנהל פורום אורתופדיה