השפעת ריצה על דורבן
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשנה אובחן אצלי דורבן בכף הרגל וטופלתי ע"י זריקה שפתרה את הבעייה. מזה כחצי שנה אני מתאמן בריצה והדורבן חזר. האם יש קשר בין הריצה לחזרת הדורבן ? במידה והכאב נסבל, האם ריצה כשיש דורבן גורמת נזק ? מה הטיפול המומלץ (האם שוב זריקה) תודה, יניב
הטיפול הממלץ הוא קודם כל מתיחות של חיתולית השעל (PLANTAR FASCIA ) וגיד אכילס. זריקה מה שפחות. ריצה יכולה לזרז את הישנות המחלה
היי יניב ראיתי את ההודעה שלך במקרה אני בפורום בנסיבות אחרות. גם אני סבלתי מכאבי דורבן חוזרים ונשנים עברתי טיפול בגלי הלם בשילוב דיקור סיני אצל משה פרימן מאלטרנטיבה וזה פתר לי את הבעיה שווה לך לנסות.