כאבי גב תחתון

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

03/03/2013 | 21:03 | מאת: מיקה

שלום,אני בת 36 סובלת כבר חודשיים מכאבי גב תחתון יחד עם ריבוי שתן ועציריות.עשיתי ct גב ושם נמצא מוקד מסוייד ששניי אורטופדים אמרו לי שזה ממצא חסר משמעות.הייתי אצל גניקולוג.עשיתי בדיקות שתן ובדיקות דם רבות שלא העלו כלום.אני סובלת מאוד וחסרת אונים.אני חוששת שהממצא שבct יש לו משמעות.בבקשה עזרה.

לקריאה נוספת והעמקה
04/03/2013 | 20:35 | מאת: אוסתיאופט

הסימפטומים שיש למישהו עם פגיעה בדיסק הם תוצאה ישירה של דחיסה של מבנים נוירולוגיים. טכניקות פולשניות כגון ניתוחים מלווים בסיכונים רבים, לא בהכרח יעיל בטווח הארוך, ולא בהכרח יקל על התופעות. מאמר שפורסם לאחרונה בכתב עת רפואי העוסק בעמוד השדרה מגיע המחבר למסקנה כי “גם בקרב מנתחים מיומנים-עיוות בעמוד השדרה, פגיעה נוירולוגיות היא "סיבוך אפשרי כתוצאה מניתוח בעמוד השדרה”. לכן אני מציע למטופלי שימוש במכשיר אשר בטווח הארוך נעלמים כל כאבי הגב לסוגיהם. בארץ משווק תחת השם גב BACK ובחול: TEETER-INVERSION

05/03/2013 | 08:32 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

בלי לראות איני יכול להשיב

מנהל פורום אורתופדיה