כאבים בשורש כף היד
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר כמה חודשים כואב לי מאוד בשורש כף היד של יד ימין, אני עובדת מול מחשב בערך 9 שעות ביום ויכול מאוד להיות שאני מחזיקה את העכבר בצורה לא נכונה, הייתי אצל אורטופד שהעלה חשד לדלקת בגידים בשורש כף היד, עשיתי אולטראסאונד וקיבלתי תשובה אתמול, לא כ"כ הבנתי מה התשובה אומרת והתור לאורטופד עוד רחוק.. אשמח אם תעזרו לי להבין מה המשמעות. התשובה היא- "גידים מיישרים כולל דה קרוון הדגמה תקינה, גידים מכופפים הדגמה תקינה, בשורש כף היד לא נצפה נוזל סינוביאלי."
לקריאה נוספת והעמקה
התשובה : תקינה . כלומר לא הודגמה דלקת של גידים
למה הוא לא נמצא?