כאבי רגליים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר. אני בת 24. בשבוע האחרון(במהלך כל השבוע) אני סובלת מכאבי בטן תחתונה רגליים וגב תחתון. בהתחלה חשבתי שהכאב מגיע מהבטן אך אחר כך הבנתי שזה כאב מקרין שבעצם המקור שלו זה מהרגליים. הרגליים כואבות מאד בעיקר בזמן מנוחה.בישיבה פחות. כמו כן, הרגליים כואבות בזמן מגע בהם. גם בהליכה או בקפיצה מיד לאחר מכן ארגיש את הכאב כואב יותר בירך של הרגל. מה הסיבות שיכולות להביא לכאבים אלו? יתכן וזה קשור לגב? למאמץ גופני? אודה לחוות דעת. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
איןמצב של כאב המקרין מן הרגל אל הבטן. התמונה שאת מציירת היא מורכבת ועליך לפנות לרופא בשר ודם