דלקת פרקים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מדלקת בשתי פרקי הירכיים וגם בשתי הברכיים.אבל יש לי כאבים רק בפרק ירך ימין. איזה טיפול אני צריכה לקבל,קיבלתי כדורים עם סיומם הכאבים חזרו. ואם אני צריכה לפנות לרופא רומטולוג.והאם זה נחשב לדלקת פרקים?.
לקריאה נוספת והעמקה
אם יש לך כאב רק במפרק ירך ימין אינך יכולה להגיד שאת סובלת מדלקת בשני המפרקים והברכיים . הסימן הראשון של דלקת הנו כאב . אין כאב אין דלקת מכאן שבמקרה הטוב מדובר בדלקת של מפרק ולא בדלקת של מפרקים. אשר לראומטולוג יתכן שיש מקום להתיעץ במיוחד אם ימצא זמן להסביר לך ממה את סובלת