קרע במיניסקוס
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר אסא שלום לפני 3שנים עשו לי מיפוי עצמות ואיבחנו שיש לי קרע במיניסקוס,קיבלתי זריקה ובד בבד התחלתי לקחת גלוקוזאמין וסידן ,מאז אני כמעט ןלא סובלת מכאבים מידי פעם אני סובלת .אני עושה כמעט כל יום הליכה ,חברה הציעה לי לבוא לרקודי עם מה דעתך האם ניתן לרקוד או שאני מסכנת את הרגל שלי .ברכה ובתודה מראש על התשובה
לקריאה נוספת והעמקה
כשאת קמה ממיטתך עם בוקר את מסכנת את חייך. לקבלת החלטות איך לחיות צריך חבר טוב ולא אורתופד. מבחינת ההסתברות לפגיעה בעת ריקוד השכל הישר אומר שהיא גבוהה יותר בברך שכאבה מאשר בחברתה