spastic paraparesis
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ושני בני הולכים על קצות אצבעות.התחלנו בבירור אצל נוירולוג,ואורטופד ילדים,מדובר בspastic paraparesis. ילדי בני שש ושנתים וחצי,אני בן 42,להם המלצו על זריקות לשחרור השריר וטיפולים פיזיטרפיה מה המשמעות של ההבחנה? מה ההשלכות. תודה אמיר
מדובר על סוג של שיתוק של מחצית הגוף התחתונה שבו השרירים מכווצים ביתר. הפגיעה היא כמובן חלקית ונגרמת על ידי נזק למערכת הפירמידלית שהיא החלק של המוח שאחראי על הפעילות המוטורית
אני מניח שמדובר במה שנקרא HEREDITARY SPSATIC PARAPARESIS שזה בעצם קבוצה של מחלות שניתן לאפיין כל אחת מבחינה גנטית. מידע עמוק יותר עליך לחפש בפורום לנוירולוגיה