חיים לוי 8 מזכרת בתיה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר אסא שלום רב, תוצאות בדיקת מיפוי עצמות של כל השלד + שלב מוקדם כל גופי שעשיתי מדבר על "בכל שלבי הבדיקה הודגמה היפרמיה מוגברת וקליטת יתר בברך ימין, יכול להיות על רקע תהליך ארטריטי, סינוביטיס או TENDONITIS. פרט לכך אין לראות קליטה מוגברת פתולוגית בשאר עצמות השלד. מה זה אומר לבדיקות נשלחתי ע"י ראומטולוג לאחר שהתלוננתי על כאבים בכל הגוף כולל ברכים ידים ואגן ימין באבחנה ראשונית לפני תוצאות הבדיקה, אמר לי הראומטולוג כי יש לי פיברמלגיה.
יש אצלך זרימת דם מוגברת בברך ימין. תופעה כזאת היא בדרך כלל תוצאה של דלקת הגורמת להתרחבות כלי דם . זה אינו ממצא אופיני לפיברומיאלגיה