כאב לאחר אימון בעקבות פיזיוטרפיה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! מאחר וכאבה לי כתף שמאל כאשר ביצעתי תרגילי מתח, פניתי לפיזיותרפיה. בתום הטיפול שארך כמה חודשים, תרגילי המתח אמנם הפסיקו להוות בעיה, אך נוצרה בעיה אחרת: שכיבות השמיכה. הכאב מופיע מיד לאחר לביצוע התרגיל, ומשתחרר מיידית בעקבות תרגילי מתיחה לכתף. המצב הזה נמשך כבר למעלה מחצי שנה.. האם עליי לא לבצע שכיבות שמיכה? האם עליי לחזק את הכתף בדרך כלשהי? אילו תרגילי חזה מומלצים עבורי? אציין שאני בחור בריא בן 24, ושוחה לפחות ק"מ חתירה, פעמיים-שלוש בשבוע
סיבת הכאב אינה ברורה לי ולכן איני יכול אלא להשיא עצה כללית והיא להמנע מפעולות מכאיבות . איני סבור שיש תרגילי חזה ספציפיים למצבך