פריצת דיסק צווארית+ספונדילוליזיס

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

24/11/2012 | 01:04 | מאת: אוהד

אובחנה אצלי פריצת דיסק צווארית בגובה C5-C6 . וספונדילוליזיס בL5 מימין . עשיתי מיפוי עצמות בשביל לבדוק מה קורה עם הספונדילוליזיס ושם לא נראה דבר. מה אפשר עוד לעשות עם ספונדילולזיס ? אני כבר סובל 4 חודשים מכאבים שמקשים עליי לשבת/לעמוד לזמן ממושך ? האם ניתוח יכול להילקח כאופציה ??? והאם כשאחלים אפשר להתאמן בחדר כושר במטרה לחזק את פלג הגוף העליון והתחתון ? או שזה יכול להזיק מאוד ?

לקריאה נוספת והעמקה
25/11/2012 | 08:01 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

החסכנות במידע שאתה מוכל לנדב מונעת ממני לענות תשובה מועילה

25/11/2012 | 12:33 | מאת: רועי - המרכז ליוגה טיפולית

מנסיוני חדר כושר עשוי להרע. במקום זה בדוק את נושא היוגה הטיפולית. היוגה הטיפולית שאנו מלמדים עובדת באופן ממוקד על שיקום הצוואר אבל גם באופן הוליסטי על כל עמוד השידרה והיציבה שלך. יש לנו נסיון רב עם שיקום הצוואר והתוצאות הם יפות ומבורכות. תוכל לקרוא יותר בלינק הזה: http://www.yogatipulit.co.il/66243/upperback רועי

25/11/2012 | 19:38 | מאת: אוהד

מנהל פורום אורתופדיה