שבר בשוקית
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כחודש עברתי תאונה...נגרם לי שבר פתוח בשוק ושבר סגור בשוקית ברגל ימין...עברתי ניתוח ושמו לי ברזל לאורך כל השוק וברגים..אני עוברת שיקום ומקפידה לפי המלצות הרופאים לאמץ את הרגל כמה שיותר...אך לא ברור לי איך השבר בשוקית יכול להתאחה אם לפי ההמלצות הרגל צריכה להיות בתנועה כמה שיותר...חשוב לציין שככל שעובר הזמן וככל שהרגל זזה יותר האזור של השבר בשוקית כואב לי יותר...זה תקין שהשבר מתאחה עם הזמן למרות שהרגל לא מקובעת ובתנועה דיי הרבה?
לקריאה נוספת והעמקה
כשמדובר בשבר של קנה השוקית בשליש האמצעי והעליון אין חשיבות לקיבוע השבר הסיכוי להתאחות הוא מצויין