מכה כואבת \ קרע בשריר השוק הקדמי?
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, נפלתי על השוק בצד ימין לפני 4 ימים, ואני חושב שקרעתי את השריר, כבר יומים אני הולך די בצליעה, וכשאני פושט רגל,ומקפל חזרה אני מרגיש כאבים,יש כאבים ממעבר שמ מצב ישיבה לעמידה, אני מרגיש גם שהאיזור מאוד חם. אם זאת יש טיפה הקלה בכאבים. מדי לילה אני מתעורר מכאבים קלים של התכווצויות באיזור. ירדה לי הנפיחות מהימים הראשונים וגם צבע העור הכחול\צהוב עבר. סה"כ יש שיפור מיום ליום אבל בכל זאת, רציתי לדעת אם יש טעם ללכת לרופא או שזה פשוט יעבור לבד תודה דוקטור!
לקריאה נוספת והעמקה
פנה לרופא