מדרסים ביומכניים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי במכון (מעבדה) אורטופדית שם נאמר לי כי בארץ לא עושים באמת מכונים ביומכניים כמו שעושים באירופה וארה"ב. השיטה שעושים בארץ היא לשקע את הרגל בספוג ועל פי זה בונים את המדרס אך השיטה הטובה יותר היא לגבס את הרגל במצב של שכיבה ועל פי מבנה הרגל לבנות מדרס שיאפשר יציבה נכונה.האם זה נכון ולאיזה מכון אורטופדי אתה ממליץ ללכת?
לקריאה נוספת והעמקה
שיטת הגבס עם כף רגל באויר ( בישיבה אין צורך בשכיבה) היא ישנה , ותיקה ומוכרת היטב בארצנו ,רק מה שהיא דורשת הרבה עבודה. הפורום אינו מפרסם שמות של אורטוטיסטים אבל אין שום בעיה למצא את השמות בחיפוש ולשאול אותם כיצד הם עושים זאת.