קיבוץ גליל ים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לב-אל. לפני שנתיים החלו לי כאבי בגיד אכילס והם אובחנו כדורבן הנובע מפלטפוס, לכן עברתי טיפול פיזיוטרפי. לפני שנה התחלתי להשתמש במדרסים, והם פתרו לי את הבעיה. למרות זאת, כאשר אני ללא מדרסים, אפילו יחף לשעות ספורות, או נמנע מפעילות ספורטיבית, אני חש כאבים חדים כאשר אני חוזר להשתמש במדרסים. אני מפחד שיורידו לי על זה בפרופיל הצבאי למרות שהפלטפוס לא קיצוני כל כך. האם אקבל סעיף ללא הורדת פרופיל או שהפרופיל יורד? תודה מראש והמשך יום נעים.
בכל תלוי בהתרשמות של הרופא הבודק מתלונותיך וממצאי הבדיקה. דרך אגב אין מצב של כאב בגיד אכילס כתוצאה מדרבן הנובע מפלטפוס
אני הבנתי שהדורבן נבע מעומס שהצטבר במקום, והעומס ירד עם השימוש במדרסים. בכל מקרה תודה רבה!