ניתוח
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני צריך לעבור ניתוח להחלפת מיפרק הירך עקב avn ורציתי לשאול מספר שאלות אני בן 45 1-מה הסיכונים בניתוח בגישה אחורית 2-האם היום מקובל במישתלי קרמיקה על קרמיקה לשים צמנט או שעדיף ללא דבק 3-האם מיפרק קרמיקה נשחק עם הזמן וחלקים ממנו מיתפרקים במערכת הדם לכל האיברים בגוף וכמה מסוכן החומר של המיפרק לגוף 4-כמה זמן החלמה מניתוח כזה 5-איזה משככי כאבים נותנים אחרי הניתוח והכוונה היא לא בבית חולים אלא כשמשתחררים הביתה האם אוקסיקודון (Oxycodone ) הוא בין התרופות שנותנים 6-האם גם במיפרקי הקרמיקה יש סוגים או שכולם אותו סוג ואותו ציפוי
לבד מנקיעה אחרוית אין סיבוכים יחודיים לגישה אחורית השיקול עם או בלי צמנט תלוי בעיקר בגיל. אצל צעירים מעדף ללא צמנט ( וגם זה לא אצל כולם) יש כמבון שחיקה מסויימת של המשטח המפרקי אך היא קטנה מכל האחרים. אין סיכון לגוף ( לפחות לפ מה שידוע כיום) לעיתים נדירות קורה שהמשתל נשבר ההחלמה כ 6 שבועות נותנים לכאב מה שצריך ולכן גם אוקסיקודון, אם צריך גם בבית. בזמנו היו מפרקים מצירקוניום ומאלומינה כיום יש -למיטב ידיעתי- רק אלומינה.