כאבי גב וחום
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 32 והייתה לי פריצת דיסק בגב התחתון. מדי כמה חודשים אני סובל מדלקת וכאבים באיזור. אתמול עשיתי תנועה לא טובה שגרמה לי לכאבים בגב, שעות ספורות לאחר מכן התחילו לי צמרמורות וחום גבוה. האם ישנו קשר בין כאב הגב לחום ולצמרמורות? עדיין יש לי חום (38.5),לפני מעט זמן ניסיתי להתכופף ולגעת בקצות האצבעות של רגליי כדי לבדוק את עוצמת הכאב בגב, ופתאום תקף אותי גל קור וצמרמורת חזקה שהמשיך כשעה. כאשר הייתי היום אצל רופאת המשפחה היא אמרה שאין כל קשר בין כאב הגב/דלקת בגב לבין החום שהיא טוענת שמדובר בוירוס. אשמח לשמוע את חוות דעתך.. אני מבולבל. תודה רבה!
אני בעד הוירוס