תוצאות בדיקת MRI - עזרה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד'ר. לאחר כאבי ברך שבאו לידי ביטוי בנעילה של הברך ובמתיחתם עד יצירת "קנאק" - הופניתי לבדיקת MRI. אשמח לשמוע את המלצתך לאור התוצאות הבאות: הודגמו אותות תקינים ממח העצם, ללא עדות לשברים בצקות או אוסטיאונקרוזיס. הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות. המניסקוסים בעלי מראה וגבולות שמורים. מודגמים שינויים טנדינופטיים מינימליים בגיד הארבע- ראשי הדיסטאלי. גיד הפיקה מודגם תקין. סחוס הפיקה שמור. הודגם נוזל תוך פירקי בכמות מינימלית , ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית הכאבים עדיין קיימים.. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
בירכותי. הבדיקה תקינה