קרע מלא ברצועה ברך ימין
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עקב תאונה לפני 7 שנים, יש לי קרע מלא ברצועה הצולבת בברך ימין. עברתי פיזיוטרפיה אך תמיד יש חשש שאפול או שאלך לא נכון ואז אני מועדת ואלו כאבים איומים. אני לא מעוניינת לעבור ניתוח לשחזור הרצועה , למדתי לחיות עם מצב זה ולהכיר את גופי טוב יותר. השאלה היא: האם אני יכולה לחיות כך עוד שנים רבות? האם בגיל מתקדם יותר כמו גיל 60 האם יהיה לי יותר קשה ללכת? האם יש טיפולים אחרים שיכולים לעזור לי חוץ מניתוח. כיום אני בת 40. תודה, ליז
הבעיה שלך היא חוסר יציבות הברך . ניתן ליצב את הברך באמצעות חגורה מיוחדת. חלופה אחרת היא חיזוק ניכר של שרירי הירך ואימון פרופיוצפטיבי