תאונת עבודה רופא תעסוקה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,הספר בקצרה עברתי תאונת עבודה במפעל וכתוצאה מכך גילו לי שני פריצות דיסק, רופא אורטופד קבע כי אין באפשרותי לעסוק בתפיקדי הנוחכי ורשם בהמלצה להמנע מלהתקופף ולהרים ולשנע משאות כבדים, הלכתי עם ההמלצה לרופא תעסוקתית ושם היא קבעה לי את המגבלות לפי חוות דעת האורטופד הבעיה היא שהיא נתנה לי רק לחודש את המקבלות,חזרתי לרופא אורטופד והא רשם לי שוב אבל במפורש חצי שנה במקבלות שלי שאלתי היא האם הרופא תעסוקתית מחויבת להקשיב להמלצות של האורטופד ועם לא למה זה? בנתיים שובצתי בהתחשבות ממקום העבודה שלי בעבודות משרדיות, אני חושש שהם הרופא לא תכבד את ההמלצה של האורטופד למי עליי לפנות בכבוד רב ובתודה מראש
הרופא התעסוקתי חייב לעיין בהמלצות האורתופד אך אינו חייב למלאן כלשונן. יש לו אוטונומיה מסויימת בהיותו מומחה במקצועו הספציפי שכולל הכרה יותר טובה מזו של האורתופד את העומסים שעבודות שונות מטילות על גופנו.