נימולים וכאבים ביד ימין
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 35, בראיה בגדול. לפני כשנה התחילו לי כאבים בזרוע ימין ושכמה ימין, כולל נימולים לאורך היד, שלא עברו. רנטגן ואולטראסאונד יצאו תקינים, ולאחר חודשים ללא שיפור הלכתי לפיזיותרפיה. הדבר היחיד שהועיל שם היה מכונת מתיחת הצוואר, שהביאה הקלה קלה מסויימת. אך 8 הטיפולים עברו להם מהר, ואני נותרתי עם כאבים שלא עוברים, רק מתגברים. יד ימין שלי כואבת מאד כל הזמן, כבדה ויש לי בה נימולים, בעיקר באזור פרק כף היד. בימים האחרונים התחלתי לאבד תחושה באזור מפרקי האצבעות. מה עושים? מה זה? למ הזה קורה לי ואיך מטפלים בכך?
התמונה שאת מתארת הנה תמונה של פגיעה בשרשי עצבים בצואר הבדיקות הדרושות : 1. בדיקה נוירולוגית על ידי אורתופד או נוירולוג . 2. ט"מ או מר"י של הצואר.3.בדיקת איבחון חשמלית לעצבי הגפיים העליונים
1. למי כדאי לקבוע תור? לאותרופד או נוירולוג? מנסיונך... איך מטפלים בכך, ותוך כמה זמן זה עובר? (זה עובר אני מקווה, כן?) ממה דבר כזה נגרם בכלל?