כאבים בקרסול
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובל מנקעים חוזרים בשתי הרגלים יותר בשאמל וכאבים יותר חזקים ברגל שמאל בעקבות זאת עשיתי צילום טאלוס בסטרס ויצא שיש פתיחה בקרסול שמעידה על בעיה ברצעות דווקא ברגל ימין שתי שאלות: א. אם הכאבים ברגל ימין לא כ"כ חזקים אבל מורגשים יש טעם לעשות ניתוח? ב.אם רגל שמאל יצאה תקינה בצילום מה יכולה להיות הבעיה שגורמת לכאבים החזקים בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
הבעיה אינה הכאב אלא חוסר היציבות, כלומר העובדה שיש נקעים חוזרים מה שגורם לנזק הולך ומצטבר. אשר לסיבת הכאב יש מספר סיבות אפשריות כמו OCD, תסמונת התנגשות ( יש 4 כאלו בקרסול) . דלקת גדים , ועוד