נוזל במרפק שמאל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי נוזל במרפק שמאל וקצת כואב במקום. לפני מספר חודשים הייתה לי תופעה דומה ואז ניגשתי לאורטופד והוא ניקר לי את הנוזל, הזריד סטרואידים ולקחתי במשך מספר ימים אתופן. אתמול ניגשתי אליו בקשר לבעיה הנוכחית והוא אמר שהוא התייעץ על מומחים ולא נהוג יותר לנקר. בפעם הקודמת הוא שלח את הנוזל לבדיקה ולא היו ממצאים מיוחדים. רציתי לדעת באמת מה נהוג לעשות במצב זה? זה מציק לי ואני לא יכול להישען על המרפק.
לקריאה נוספת והעמקה
ניקור לא עוזר. הטיפול הו מנוחה המנעות מלחץ מקומי ותרופות נגד דלקת . במידה שזה עקשני עושים ניתוח וכורתים את ה"בורסה"