mri ברך
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב התוויה קלינית: חשד לנזק מניסקיאלי . ממצאים: מודגם באספקט התיכון של הקונדיל הפמורלי המדיאלי פגם המערב יותר ממחצית מעובי הסחוס המכסה בקוטר של כ מ 5- "מ במישור הצדדי פנימי (חתך קורונלי 15 סדרה ) 4 עם בצקת לשדית סוב- כונדראלית בסמוך . הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות . מודגם שינוי ניווני בהיקף הקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי . המניסקוס הלטרלי מודגם תקין . מודגם באספקט הקדמי של המשטח הטיביאלי הלטרלי נגע ציסטי תת-קורטיקלי בקוטר מ 5 "מ . המנגנון המיישר מודגם תקין . סחוס הפיקה מודגם דל . הודגם נוזל תוך פירקי בכמות קטנה, ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית ברצוני לדעת מה זה ואיך מטפלים בבעיה זו. תודה ניסנה
שינויים המתאימים ל"שחיקת סחוס" בברך לא אושר חשד לקרע במניסקוס הטיפול הוא בתרופות נגד דלקת , פיסיותרפיה, הורדת משקל ( אם יש ממה) תרופות המשנות את מהלך המחלה, אפוסתרפיה, זריקות של היאלורונן.