אולטראסאונד ברך
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי תאונת דרכים, חוץ מפגיעה בצואר וגב נפגעתי גם בברך, תוצאת הבדיקה של הברך מראה על אנטזופטיה קלה עם הסתיידויות קטנות בגיד הקוודריספס.אנטזופטיה בחלק דיסטלי של הפטלאר-ליגמנט,הודגם נוזל מאחורי חלקו הלטרלי. התעבות קלה של חלק דיסטלי של ה LCL , ללא היפר-ווסקולריזציה ללא ממצא מקומי, אנא הסבר לי במילים פשוטות מה הכוונה.מה בדיוק נפגע לי אני סובלת כבר חודשיים מכאבים ורק עכשיו שלחו אותי לבדיקות. אני לא רוצה שמצבי יחמיר. תודה רבה.
בדיקת על שמע של הברך היא בדיקה בלת ערך מוגבל מאד ולמעשה היא טובה בעיקר לבעיות שמחוץ לברך. אצלך לא נמצא ממצא שסיבתו חבלה בברך . אנטזופתיה, הכוונה לשינויים ניווניים במקום שבו גיד נאחז בעצם התאור ב"תוצאות הבדיקה " אצלך הוא לא מדוייק ולא מאפשר להבין מה בדיוק קורה. לדוגמא: המונח הפטלאר-ליגמנט אין לו משמעות.