פריקת כתף ותחושת נמלולים באגודל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אני בן 33.היום פרקתי את הכתף השמאלית בפעם הראשונה ומקווה שגם האחרונה.בזמן שהכתף הייתה פרוקה התחלתי לא להרגיש את האגודל וגם לאחר שהרופא במיון החזיר לי את הכתף אני עדיין ממשיך להרגיש תחושה כאילו האגודל שלי רדומה.הרופא אמר שזה בגלל שהייתה לחיצה על עצב.האם אתה מכיר את התופעה?האם לדעתך זה ישתפר?מה היית ממליץ לי לעשות?(עברו 5 שעות מאז שיצאתי מהמיון).כמובן זבוצע לי צילומי רנטגן לפני ואחרי,אין שבר או קרע והומלץ לי לפנות לאורטופד.
לקריאה נוספת והעמקה
אכן פגיעה בעצב . סיכויי ההחלמה טובים ואין מה לעשות