טיפול פרולותרפיה באוסטואיטיס פוביס
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני סובל מאוסטואיטיס פוביס (אובחן במיפוי עצמות) מזה כשנתיים. לפני כחודש קיבלתי זריקת קורטיזון. מאז הכאבים באזור בו סבלתי בעבר כמעט לא השתפרו, ויתרה מזו לאחר ניסיון חזרה לפעילות מתונה (ריצה קלה) התגלו כאבים חדשים (במיקום חדש) באזור הירך העליונה. ברצוני לדעת האם מוכר לך מטופל שעבר לפורלותרפיה לאחר שכבר התנסה בזריקת קורטיזון? האם מעבר זה (בין סוגי טיפולים) אפשרי?
לא מוכר אין בעיה לטפל בפרולופתרפיה לאחר זריקת סטרואידים
ד"ר אסא לב-אל שלום, שאלה נוספת באותו עניין - האם טיפול מסוג platelet-rich plasma מוכר לך כמענה לאוסטאיטיס פוביס? ידוע לך על נתונים כלשהם באשר לאחוזי ההצלחה בו?