גב תחתון
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מזה כחדשיים סובלת מכאב גב תחתון בישיבה. ביום רביעי אחרון כאבים חדים, בלתי נסבלים, בקימה מישיבה לעמידה. באותו יום בהמלצת אורטופד התחלתי טיפול בארקוקסיה 90 מג ומוסקול.לפני הטיפול הליכה ועמצידה ללא כאב, ביום שבת החל כאב גם בעמידה, כל האזור - גב ומתניים,מרגיש מתוח וכואב. שוכבת מרבית היום,מתסכל.... האם כדאי לשקול טיפול נוסף/אחר (4 כדורי ארקוקסיה ללא הועיל) תודה
לקריאה נוספת והעמקה
נראה מדבריך שמצבך הולך ומחמיר והטיפול שאת מקבלת אינו עוזר לכן יש מקום לחשוב על שינוי טיפול כפוף לממצאי הבדיקה הגופנית