ממצאי סריקה על קולית של ברך שמאל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי כאבים בברך שמאל זה תקופה ארוכה מאוד, ובאולטרסאונד שביצעתי קיבלתי את הממצא הבא : TENDINITIS קשה של הגיד הפטלרי עם בצקת מסביב ותפליט מינימלי, התעבות של הגיד בעיקר בחלקו הפרוקסימלי אין לשלול APEXITIS. דרושה קורלציה קלינית והדמייתית. ולשאלתי מה ההבחנה ? האם יש לי דלקת ? האם ניתן לטפל בה באמצעות כדורים כלשהם. אשמח לסיוע. תודה ויום טוב . גדעשגע
לקריאה נוספת והעמקה
כן יש לך סוג של דלקת בגיד היוצא מן הפיקה ומתחבר לקדמת השוק הטיפול הוא צרוף של פיסיותרפיה עם תרופות נגד דלקת .