חזרה לפעילות ספורטיבית לאחר מתיחת רצועה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כתבתי על המקרה פה בפורום לפני כשבוע, ויש לי שאלה נוספת: לפני כשבוע וחצי בפעילות אירובית, נחתתי לא טוב על רגל שמאל (כיפוף כלפי פנים) כאשר בצילום האורטופד לא ראה בעייה בעצמות ואבחן מתיחת רצועה, אך לא ראה סימנים לקרע. נחתי יומיים עם רגל מורמת ואחר כך התחלתי ללכת בהדרגה. היום - כשבוע וחצי לאחר המקרה - אני חש עדיין רגישות בקרסול. * האם ניתן/מומלץ לחזור לפעילות ספורטיבית רגילה (חדר כושר / הליכה / ריצה / אירובי וקפיצות) ? * כמה זמן עוד צפוייה הרגישות? תודה רבה על התשובות המהירות :)
לקריאה נוספת והעמקה
אינני מצליח ללמו מדבריך מה חומרת הפגיעה ולכן איני יכול להשיא עצה