שבר באצבע ברגל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני שבועיים וחצי, שברתי את האצבע הרביעית ברגל שמאל. קיבעו לי את הרגל בפלסטר (תחבושת קובן עשתה לי כאבים חזקים).לפני 5 ימים הורידו לי את הקיבוע ועשו צילום והרופא אמר שהשבר התחבר. הבעיה היא: שהאצבע נפוחה עדיין, האם זה נורמלי שהאצבע נפוחה בשלב זה? איך ניתן להוריד את הנפיחות ( אני שמה את הרגל מורמת במהלך היום ) - מהו זמן ההחלמה, כלומר מתי ניתן ללכת באופן טבעי על הרגל וללא כאבים? תודה, איה
לקריאה נוספת והעמקה
השבר לא יכול להתחבר בשבועיים וחצי אלא באופן חלקי וכאב יתכן גם 4-6 שבועות אחר הפגיעה בשל הפגיעה ברקמו תרכות .