תהליך תופס מקום
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אסא, לפני כחודש עשיתי מיפוי עצמות בגלל כאבים מתמשכים בברך, במיפוי היה כתוב כך: קיימת קליטה מוגברת באספקט אחורי של שליש אמצעי בטיביה מימין - תהליך תופס מקום? שבר מאמץ? מציעים קורולציה קלינית והמשך ברור רדיולוגי. עשיתי צילומי רנטגן והם ללא ממצאים. האורטופד שלי שלח בקשה ל mri כבר פעמיים, בפעם הראשונה דחו את הבקשה כי ביקשו רנטגן,בפעם השנייה אינני יודעת עדיין מדוע נדחתה. בקשתי - אם אפשר לקבל הסבר על הממצאים, והאם אני צריכה להתעקש על בדיקת mri ? כמו שידוע "תהליך תופס מקום" הוא מושג מדאיג... ואכן אני דואגת... אשמח לתגובתך אם אפשר המרגיעה...
אין לי הסבר נוסף. תהליך תופס מקום = גידול. כמובן שמדובר בחשד בלבד . בדיקת מר"י היא מוצדקת ואם האורתופד שלך יתעקש היא תבוצע
שלום ד"ר אסא, כנראה שההתעקשות של האורטופד שלי לגבי מר"י לא עוזרת ובפעם השנייה דחו את הבדיקה. אין צורך - כך הם טוענים. האורטופד נתן לי בדיקת סיטי, האם היא תוכל להסיר או לאשר את החשד לתהליך תופס מקום - שיצא במיפוי עצמות?? אשמח לתשובתך. תודה ציפורה'.