כאבים לאחר הורדת הקיבוע לשבר באצבע ברגל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני שבועיים, שברתי את האצבע הרביעית ברגל שמאל. ביום ראשון ( לפני שלושה ימים) הורידו לי את הקיבוע, ועפ"י הצילום הרופא אמר שהשבר בסדר (המילים שלו), והוסיף שבשועיים הבאים לא אעשה ספורט. מאז שהורידו לי את הקיבוע גדלה לי יבלת על האצבע, ואני מרגישה כאבים שמקשים על ההליכה. האם זה טבעי שהאצבע עדיין כואבת גם לאחר הורדת הקיבוע ( אני נמנעת מללכת) במידה וכן, כמה זמן עד שמגיעים למצב שהכאבים פוסקים ויש החלמה מלאה? תודה, איה
לקריאה נוספת והעמקה
אכן זה צפוי שתסבלי כאב שבועיים אחר שבר באצבע ברגל