גידול בחולייה D7
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר אסא שלום רב, אמי הובהלה למיון לאחר שהאורתופד שלה קיבל את תוצאות ה- CT שלה.בבית חולים אובחן אצלה אוסטמה אוסמוזה(גידול שפיר) באחת החוליות בגב.הרופאים שיחררו אותה למעקב אורתופדי כל 3 חודשים וCT חוזר.שאלתי איך ניתן לדעת אם הגידול הוא שפיר ולא ממאיר אם לא נלקחה ביופסיה או כל בדיקה אחרת? עשו לה רק בדיקת דם. ואם אכן הגידול הוא שפיר האם לא מסוכן שיישאר לה בגב- הבנתי מהם שניתוח כזה הוא מסוכן ולכן הם לא ממליצים. הייתי רוצה שעוד רופא יראה את ה- CT שלה האם יש לך מישהו מומחה להמליץ עליו שאוכל לשמוע חוות דעת נוספת? המון תודה מורן
אין חיה כזו : אוסטמה אוסמוזה. אולי התכוונת לאוסטאואיד אטוסטאומה? הפורום אינו נוהג להמליץ על מומחים