צריבה חזקה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר אסא לב-אל, ברצוני לשאול בבקשה. מעולם לא סבלתי מכאבי גב, לפני שבוע וחצי קמתי בבוקר כרגיל וביציאה מהמקלחת פתאום נתפס הגב התחתון, לא יכולתי לעמוד ישר והברכיים התכופפו. קיבלתי זריקת ולטרן שלא עזרה לי. נתנו לי משככי כאבים חזקים שהרדימו אותי -ישנתי בסביבות 16 שעות ביום עם הפסקות באמצע. וביתר הזמן היתי מפוזרת וחלשה.ולכן הפסקתי ליטול אותם. טרם עשו לי CT כי התור נקבע רק לבעוד שבועיים. אני כבר שבוע וחצי עם כאב מסויים בגב , אבל מתפקדת. מה שמטריד אותי (וזה נושא שאלתי) הוא שהעור בגב תחתון ממש שורף, כל הזמן. כאילו קיבלתי כווית שמש או של מדוזה:). מה יכולה להיות משמעות הדבר? ממה זה יכול לנבוע? ומה לעשות עם זה? בתודה מראש, דניאלה
תחושת צריבה בעור יכולה להיות תוצאה של גרוי מקומי( כויה) או גרוי של העצב התחושתי המעצבב את האזור הצורב . עצב כזה מוצאו משרש עצבי שיתכן ונפגע בפריצת דיסק