זריקת סטרואידים לדלקת.
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר. אני נער בן 16 ואני סובל מדלקת בגידים בשני מרפקי הידיים, הדלקת רק מחמירה וניסיתי כבר כדורים, משחות, וחגורות, כמו כן הם לא הועילו ואף החלה החמרה בכאב, האורטופד הציע לי לעשות זריקת סטרואידים, רצית לשאול: האם ישנו מצב שבו עושים זריקה ואחרי מס' חודשים הדלקת חוזרת? והאם הזריקה כרוכה בסיכון כלשהו? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
הדלקת עשויה לחזור אם לא נוקטים בפעילות מונעת. אין סכנה בזריקה
שלום ד"ר. אני עוסק בפיתוח גוף ע"י משקולות גוף [מתח, שכיבות סמיכה עליות כוח וכו'], לכן אני רוצה לשאול: פעילות מונעת תחייב אותי להפסיק להתאמן? ולכמה זמן? תודה מראש!