כאבים בשרירים לאחר אימון יתר
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשבועיים השתתפתי אימון חיטוב וחיזוק, וככל הנראה העמסתי על הגוף הרבה יותר מדי. מאוחר יותר, התחילו לי כאבים בעיקר ברגליים אשר מנעו ממני ללכת בצורה תקינה כמעט שבוע. אחרי מנוחה של חודשיים חזרתי אתמול להתאמן, אימון קל יחסית, ופתאום נתקפתי בכאבים עזים ולא יכולתי להמשיך להתאמן ואף לעלות במדרגות ביתי. מה עושים במקרה כזה? האם מנוחה מספקת או שיש לבדוק זאת עם רופא? האם נזק לשריר הוא משהו שמבריא לבד? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
השאלה האם אמנם מדובר רק בכאב שרירים שלאחר מאמץ . התופעה שתארת קיימת אך יש לשלול בעיה אחרת מה שדורש אורתופד