שריפה ברגליים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי 3 בקעי דיסק + הצרות תעלה דו צדדית בע"ש גב תחתון. כמובן שרוצים לנתחני.יש לי תופעה שהיא רדמת ב- 2 כפות הרגליים ובנוסף שריפה שהיא בכל כף הרגל + נימול הגורמת לקיפאון הרגל עד לישבן.אני מקבל ליריקה בשביל תופעות אלה וזה לא עוזר כלום. אני מבין שכל התופעות באות מאותה נקודה הלוחצת על העצב. א. מה עלי לעשות? ב.מי מבטיח לי לאחר הניתוח שהרדמת והנימול והכאבים יעלמו? או שהמנתח יכול לאמר שתהיה הצלחה של 80% .שלום!
לקריאה נוספת והעמקה
איני מעלה על דעתי לתת לך עצה הקשורה בטיפול בלי להכיר את בעייתך לפרטי פרטים כלומר בלילבדוק אותך ולראות אתה בדיקות השונות שעברת