שיקום שבר בקרסול כשהעצם לא מאוחה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני חודש וחצי שברתי את שני הפטישונים בקרסול הימני. לאחר ניתוח פלטינות, הייתי נתונה בגבס. כשהורידו לי את הגבס, הרופא טען שהקיבוע טוב אבל עצם אחת לא התאחתה. למרות זאת הוא המליץ להתחיל בתהליך פיזיותרפיה עם AIR CAST. האם זה בסדר או שמא צריך לאפשר לעצם להתאחות לפני שמאמצים אותה? הרבה תודות
לקריאה נוספת והעמקה
מטרת הקיבוע הפנימי היא להפעיל את הקרסול מה שיותר מוקדם ואין צורך להמתין עד איחוי מלא. איני יודע איזה שברים בדיוק יש לך אבל באופן כללי זה נוהל מקובל