משך החלמה -שבר בפטישון
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 55 סובל מ " שבר פטישון מדיאלי עם תזוזה מינימלית ללא פתיחה של סינדסמוזיס ללא רגישות מעל פיבולה מקורבת" . גובסתי אתמול ונאמר לי לא לדרוך על הרגל למשך 6 שבועות לצערי לא קיבלתי כל מידע נוסף . אני עוסק בספורט שאלתי מתי אוכל לצפות לחזור לדרוך על הרגל? האם גם לאחר הסרת הגבס אזדקק לקביים? מתי אוכל לתכנן לצאת לטיול? האם יש טיפולים שיוכלו לשפר ולזרז החלמה ? כגון מזון תרופות או פיזיותתרפיה?
ניתן לדרוך על הרגל מרגע שיש איחוי קליני כלומר השבר יציב וזה לוקח 4-6 שבועות. יתכן שיהיה לך קל יותר להתחיל את ההליכה ללא גבס עם קביים . טיול- עוד 3-6 חדשים. פיסיותרפיה לאחר הורדת הגבס - תועיל