כאבי רגליים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בימים האחרונים ובאופן רצוף יש לי כאבי רגליים בעיקר באיזור שבין הברך לכף רגל, הכאבים לא מאוד חזקים ולא מקשים עלי ללכת אבל מקשים עלי להירדם בגלל תחושבת הלחץ. אין לי שום בעיה רפואית ואני לא נוהג לעשות הרבה ספורט, ממה זה יכול להגרם? האם יש טעם ללכת לבדיקה רפואית? אני מעדיף שלא רק אם רצוי
לקריאה נוספת והעמקה
כאב רגליים יכוללהגרם מסיבות של חסר אספקת דם, מסיבות של לחץ על שרשי עצבים, מהפרעה בניקוז ורידי ולימפטי מחלת שרירים כולל תגובה לתרופות להורדת רמת כולסטרול והרשימה עוד ארוכה.